20 Ocak 2011 Perşembe

Karnabahar kizartmasi

Bizim dolap kucuk oldugundan bazen arkalara koydugum seyleri unuturum ve curur giderler zavallilar. Dunde oyle bir gundu. Iki tane kucuk karnabaharin artik hayatlarinin son demlerinde olduklarini farkedince olaya el koydum. Napsam napsam dedim. Neden aldim ben bu karnabaharlari, sevmemki :) Vahap cig yemegi sever. Yemegide yapmisdim. Nete girdim karnabahar yemekleri yazdim, kizartma olayini gordum. Eveeett. bu guzeldi.
bu amcanin yada herkimse tarifi hosuma gitti bende ona gore yaptim.
Yine de vereyim,

Malzemeler

2 parca karnabahar ( yani benimkiler oyleydi )
parmesan ( si isterseniz beyaz peynir ya da kasar da koyabilrisiniz )
ben paprika koydum, kirmizi toz biber de olabilir
karabiber
2 yumurta
birazcik maydonaz ( bende kalmamis bende kurutulmus koydum )
tuz
Un o 1 1/2 diye olcu vermis bana az geldi. Ben kofteler tutma kivamina gelene kadar un koydum, sanirim 2 corba kasigi kadar.

Yapilisi

Once karnabaharlari hasliyorsunuz. Sonra catal yardimiyla ezin. Daha sonra butun malzemeleri karistirin. Kizgin yaga atin, arkali onlu kizarsin. Yagdan alinca altina bir bez havlu koyun, fazla yagini aliyor.

 Umarim unuttugum birsey yoktur.
Ben sarimsakli yogurt esliginde servis yaptim. Vahap hepsini bitirdi :))

2 yorum:

  1. Evdekilere çaktırmadan karnabahar yedirmenin yeni yolu !!!!Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. haha :)) evet inan hic anlasilmaz. Ben soylemeseydim esim de anlamayacakdi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...