25 Kasım 2011 Cuma

dukan - Terbiyeli sulu kofte -Her evre-

Turk mutfagini Dukan'a uyarlama cabalarim son hiz devam ediyor. Bastan soylemeliyim, gercek tadiyla pek alakasi yok, ama o kadar da kotu olmadi. Ben sevdim, bizim adam pek sevdi diyemem. Fazla da umursamadim sevmemesini napabilirim diyettime sadik olmaliyim....

Malzemeler

500 gr. kiyma (yagsiz makbul ama ben az yagli kullandim
1 su bardagindan biraz az yulaf kepegi
1 yumurta
nane, tuz, karabiber vs.

Terbiyesi icin
1 adet yumurta sarisi ( yumurtanin beyaziyla Dukan krep yapabilirsiniz., grec yogurt yerine suzme yogurtta olur )
1 adet limon

Yapilisi

kiyma malzemelerinin hepsi karistirilir. Sonra tepsinin altina biraz yulaf kepegi yayilir. Yapismamalari icin.
Kucuk kucuk toplar yapilir
1 bucuk litre kaynayan suya yavasca atilir ( isterseniz suya tuzda atin)
Sonra kofteler olunca, ayri bir kapta yumurta sarisi ve limon iyice cirpilir, corba suyundan yavas yavas buraya karisima dokulur. Cunku yumurtanin kesilmesini engellemeniz icin cok guzel cirpmaniz lazim.
BIr tasim kaybasin yeter...

Afiyet olsun...

O kadar da kotu durmuyor :))

2 yorum:

  1. Bende pazartesi günü diete baslamayi düsünûyorum :) bu tariflerin isime yararli olabilecek insallah. 15 kilom var verilecek :P Sen ne zaman basladin ve kilo verdin mi baya, paylasirsan sevinirim

    YanıtlaSil
  2. bu blogumda diyet gunlugum mevcut : http://regimegul.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...