27 Ocak 2011 Perşembe

Yalanci Iskembe Corbasi

Yalanci diyince sanacaksiniz ki sakatat yemeyenlerdenim ama aksine bayilirim kelle paca, iskembe. Ama bulamayanlardanim. Superstore'da var dedi arkadaslar ama ben henuz goremedim. Arap marketindek ide temizlenmemis. Bir keresinde aldim beceremedim temizlemesini. Cok pis kokdu. Birde hamileydim asermisdim ama o koku beni mahvetmisdi aserme filan kalmamisdi. Yine olmamisdi. Gidip yiyecek biryerde yoktu. Gecenlerde arkadasla konusurken yalancisini yap dedi. Ne kadam cahilim :) Haberim bile yokmus yalancik iskembe corbasindan. Bende hemen dun yaptim. Vahap kelimenin  anlamiyla BAYILDI. Hatta bir ilk butun corba bitti. Normalde ertesi gune de kalirdi. Gercek iskembe sandi. Bende yalancik o askiimm dedim :))
Yapimi cok basit, cok lezzetli artik devamli yapacagim.

Malzemeler

1 bardak yogurt /1 cup
1 kasik un
1 yumurta
2 dis sarimsak ( ben 3 koydum Vahap tam bir sarimsak hastasi )
tavuk budu ( ben uc tane kullandim buradakiler kucuk kucuk oldugu icin )
tuz, karabiber

Yapilisi

Tavuklarinizi suya koyun haslayin ( ben 5 bardaga yakin su koydum )
Sonra icinden alin, onlari kup kup dograyin yada didikleyin.
Bu arada tavugun suyu biraz ilinsin,
Ayri bir yerde tencerede yogurdu ve unu krema kivamina getirin sonra yumurtayi ekleyin iyicene karistirin.
Tavugun suyunu yavas yavas karisima ekleyin ama ayni anda karistirin un, yumurta kesilmesin diye. Bu nedenle suyu ilik koymaniz lazim.
Biraz isininca icine etlerinizi ekleyin.
Arkadas kaynayinca dedi ama ben kaynamasini beklemeden sarimsagi, tuzu ve karabiberi doktum. Vahap surekli basimda gezip ne zaman olacak diyordu cunku. Sarimsaklari rendeledim ben.
Isterseniz uzerine yag pulbiber karisimini dokebilirsiniz.
Sirkede guzel gider ama bizde yokdu.

2 yorum:

  1. Aslından daha leziz oluyor vallahi,
    Ruha gıda,mideye şifa:)
    Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...