9 Ocak 2011 Pazar

Mini Pizza

Uc gun oldu sanirsam bunlari yapali. Bir turlu ekleyemedim. Simdi hazir Cihan uyurken ekleme karari aldim.
Yanliz aklinizda bulunsun bu olculerle hemen hemen 3 tepsi cikiyor. Bizim ayri bir derin dondurucumuz oldugundan fazlalari oraya atiyorum.
Aslinda bu arkadasin tarifiydi, ben annemin hamur tarifiyle yaptim. Cok da guzel  oldu.

Malzemeler

4, 5 corba kasigi margarin
1 su bardagi yogurt
1 su bardagi sut
1 su bardagi yag ( ben daha az koydum )
1 yemek kasigindan biraz fazla seker
1.5 yemek kasigi maya ( benimki kuru)
5,6 yumurta
tuz
un

Ust harci icin
( Tamamen size kalmis, ben kendi koyduklarimi yazacagim)

domates kucuk kucuk dogranmis
biber salcasi
tuz
kasar peynir
sosis
kekik bolca

Yapilisi


  1. Sutu hafiften ilitin, genisce bir kaba sekeri ve mayayi katin onlari guzelcene cirpin.
  2. Iclerine geri kalan butun malzemeleri ekleyin
  3. Hamur kivamina gelene kadar yogurun.
  4. Uzerine ilik bezle kapatip, 1 saate yakin dinlendirin.


 5) Hamurdan kucuk kucuk parcalar alin. Ama dikkat buyuk almayin cunku bu hamur cok guzel kabariyor.
 6) Fotograftaki gibi tepsiye dizin.

7)  Uzerine koymak istediginiz herseyi bir kapta karistirin, ve guzelce uzerine dokun. Ben kasar da koydum.
8) Firina 325 ( 170 -180 ) dereceye atin. Pogaca derecesi iste :)) Olana kadar da birakin.











Ben cok beyendim. fotograftaki tepsinin hepsi bitti simdi.

Nacizane bir de fikir sey edeyim, eger tost makineniz varsa icine atin, firindan cikmis gibi yiyin. Ben hep oyle yaptim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...