4 Aralık 2011 Pazar

Kucuk ekmekcikler - her evre

Bunu arkadasimin evine gittigimde kesfettim, annesi bu sekilde yapip ogle yemegi olarak arkadasima hazirliyormus. Bana da harika bir fikir geldi. Bu aksam yaptim. Bir suru cikti...

Malzemeler

1 cay bardagi yagsiz sut
2 yemek kasigi suzme yogurt ( yurt disindakiler icin grek yogurt
5 yemek kasigi yulaf kepegi
biraz tuz, ya da tatli sizin zevkinize kalmis
1 adet yumurta

Yapilisi

Butun malzemeleri bir kapta karistirin. Tavanizi isitin. Ben tavanin altini sebze yagiyla sildim. Yapismamasi icin tedbir aldim. Sonra kucuk kasiklar halinde tavaya koyun. Benim yaptiklarimdan neredeyse 18 tane cikti. Yani gunde neredeyse 6 tane yiyebilirsiniz.

Son hali... Cok beyendim ben... Ama bizim adam ve babam saman mi yiyorsun dediler :)


Buda yaraticiligimin doruk noktasi. Biraz tavuk gogsu ve yagi %5 olan kasar peynirimle firina verdim. guzeldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...