4 Eylül 2011 Pazar

Firinda balik ( ne olursa artik ) - Seyir Evresi

 Bizde fazla imkan olmadigi icin herzamanki gibi somon baligiyla yaptik, ama bu seferki wild somonmus.  Cok guzel oldu. Ama ne yalan soyleyim, Vahap'in pilavina oyle kotu baktim ki :((((

Malzemeler

2 adet somon baligi ( kac kisiyseniz siz ayarlayin )
yarim sogan
yarim yesil biber
Bezelye
1 adet domates
1 tatli kasigi biber ya da domates salcasi (yagsiz olmali )

yapilisi

Baligi firin tepsinize koyun uerine de butun sebzeleri. Ben julyen tarzi dogradim. Uzerini alimunyum folyayla kapatim 200 derecede yarim saat tutun...

1 yorum:

  1. bezelye nişastalı besinler arasında ve izin yok bu nedenle. ayrıca sosis tarifinizi de gördüm şarküteri ürünlerine sosis salam sucuk bunların hiçbirine dukanda izin yok aslında. ama siz bu şekilde yaparak kilo verdiyseniz sorun yok. bende kısıtlamalardan sıyrılıyorum bazen...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...