17 Şubat 2011 Perşembe

Kereviz Salatasi

Arsivde bekleyen bir tarif daha. Yapimi cok basit. Tadi cok guzel...



Malzemeler

Ben yarim kereviz kullandim
5-6 kasik yogurt
2- 3 kasik mayonez
yarim kahve fincani ezilmis ceviz
1 dis sarimsak
1-2 kasik zeytinyagi
tuz, dereotu


Yapilisi

Kerevizler kararmasinlar diye direk yogurdun icine rendelenir ( gerci ben bu maddeyi pek umursamiyorum. BIr keresinde unuttum, ama hic kararma olmadi :)

Butun malzemeleri karistirin...

Uzerini kafaniza gore susleyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. yok böyle bişey yaaa artık bende aramızda bir bağ olduğunu ciddi ciddi düşünüyorum. Çünkü dün bende kereviz salatası yaptım.Artık ben haftaya falan yayınlayım..

    YanıtlaSil
  2. birşey sorucam ceviz yasak deilmi dukan diyetinde?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...