7 Ocak 2011 Cuma

Kabak Corbasi

Bugun dolabimiza bir goz atti, curumekte olan 2 kabak buldum :) Dolap yerlestirme ozurluyum, herseyi ust uste atiyorum sonra alttakileri unutuyorum. Neyse kurtardik kabaklari. Vahapcigimin kesin emri var, hergun bir corba istiyormus. Bendenizde surekli mercimek corbasi yemeyi sevmedigim ve corba yapmanin mantigini kavradigim icin, kabak corbasi yapayim dedim. Sansima tadi muhtesemdi. Yani benim damak zevkime uydular...
Umarim deniyenlerinde uyar.

Malzemeler  ben kendi kullandigim olcuyu verecegim,


  • 2 kabak
  • 1 sogan
  • 1 litre su
  • 1 kasiktan biraz fazla un
  • 1 kasik tereyagi ( biraz az olabilir )
  • tuz


Yapilisi

  • Kabaklari ve soganlari kesip tencereye suyla beraber koyun.
  • Tuzunu ekleyin. Haslanana kadar kaynatin
  • Bilibiliyle :)) Blendir'la guzelcene puruzsuz yapin.
  • Baska bir tavada, tereyagini ve unu kavurun, corbanin suyundan tavaya dokun, daha sonra bu karisimi yavas yavas corbayi yaptiginiz tencereye dokun.
  • BIr tasim kaynatin.

Ve bittii :)))
Isterseniz krema dokup uzerine servis yapin, istemesseniz dokmeyin.

Not : Benim kivam cok koyu degildi, sanirim suyu fazla kacirdim, ama ben beyendim, eger siz kivamini koyu seviyorsaniz suyu az koyun, ya da unla katilastirin.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...